Cuma

MERHABA

Maalesef programla ilgili internette hiçbir fotoğraf bulamadığım için, gazete küpürünü kullanmak durumunda kaldım. Aslında bunu bile bulduğuma şükrettim :) 1990 Yılında, sırasıyla TRT 1,2,4 ve 5 kanallarında yayınlanmış olan çocuk programıdır. Akşam saati yayınlanır ve içerisinde bir çok konu geçerdi. Yeşim abla ve Palyaço Mıstık'ın programı sundukları bahçe hiç gözümün önünden gitmiyor. En sevdiğim çocuk programıydı diyebilirm.
Sanki içerisinde Rotto Botto Robotto çizgi filmi yayınlanıyordu. Yada hemen arkasından da yayınlanmış olabilir tam emin değilim. Yeşim abla kimdi bilemiyorum fakat Palyaço Mıstık rolündeki oyuncu Somer Karvan'dı . (eskicizgifilmlerim.blogspot)

3 yorum:

Bahadır dedi ki...

Ben de hatıranıza hayret ediyordum. Dönem gazetelerindeki yayın akışını mı kullandınız bu kadar çizgifilmi katologlamak için... çok akıllıca. Keşke gazeteleri saklasaymışım dedirtti.

hardal dedi ki...

Ben Yeşim ablanın adını Devrim Yücel diye hatırlıyorum ancak pek bir sonuç bulamadım. Olsun bu siteyi bulduğuma çok sevindim. Çünkü biz 80'lerde çocuk olanlar, nostaljimizi birkaç senedir yoğun olarak yaşıyoruz.

Sporx dedi ki...

inanamıyorum. otto botto robotto yu hatırlayan biri. yıllarca deli gibi kendi kendime bi başıma hatırlayıp durdum hatta nedense tirmik bi şekilde kulağımda çınlardı. tam unutup kurtulmuştum oysa ki.
sitenin sahibi hala aktif mi acaba?