Perşembe

GEZGİN

Orjinal adı ULYSSE 31. Kanal D'nin 1994 yılında yayınlanmış olduğu çizgi film'dir. En sevdiğim çizgifilmlerden biri. 31. yüzyılda geçen mitolojik çağların kahramanlarının uzay maceralarını anlatan bir çizgi filmdi. Uzaylılar Odisseus uzay gemisinin kaptanı Ulysses'in oğlu Telemakos'u kaçırıyor kaptan da Kikloklar'ı kesip oğlanı kurtarıyordu yanında bonus olarak bir de uzaylı kız geliyordu. Fakat Kikloklar'ı kestiği için tanrıların kralı Zeus Odisseus'u cezalandırıp dış uzaya atmıştı. Dizinin kalanında kahramanlarımızın dünyanın yolunu bulma çabalarını izlemiştik. Ama dünyaya gidebilmek için önce Hades krallığını bulmaları gerekiyordu. (eskicizgifilmlerim.blogspot)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

1993 yılında show tv de ilk kez yayınlandı

Unknown dedi ki...

Yanlış ilk olarak Kanal D de yayınlandı.

Altın Gibi Yıllar dedi ki...

O dönemde Hobberdy Dick de yayinlanmisti ama adi Yeşil Cin'di.

CİCOS dedi ki...

Yeşil Cin çizgi filmini çok aramıştım fakat orjinal adını bilmediğim için bulamamıştım. Şuan sizden öğrendim. Hemen bloğa ekliyorum. Çok teşekkürler.

Adsız dedi ki...

1993 yılında Show tv de seyrederdim, kanal D ilk olamaz çünkü kanal marketten kanal D 1994 başında kuruldu

Adsız dedi ki...

Yanlış Kanal D 1993'te kuruldu. İlk o kanaldaydı. Daha sonra başka kanallarda da yayınlanmış olabilir.

Unknown dedi ki...

80 li yillarda Yunqn kanallarda cikardi. Singalong cok guclu degildi ama yine de cekerdi. Hic anlamazdim ne diyor diye ama cok ilgimi cekerdi