Çarşamba

BEYAZ BALİNA

Orjinal adı ''White Whale Of Mu''.  Konusu ise şöyledir; ''Eski çağlarda, Atlantis ve Mu kıtaları savaşa girmiştir. Savaşı, sonunda Atlantis kaybeder. Fakat yenilgiyi kabullenemeyen Atlantisliler küçük bir kıtaya yerleşerek günümüz dünyasına tekrar adım atarlar. Tek amaçları dünyayı yeniden ele geçirmektir. Bu arada 5 Mu savaçşısı bir adaya üs kurup eski Mu kraliçesinin bilgilerini taşıyan yarı cyborg beyaz bir balina ile birlikte Atlantisliler'in planını bozmaya çalışacaktır.''  Özellikle Mu Kıtası ve Atlantis Kıtası ile ilgili merakınız varsa, mutlaka izleyin derim. (eskicizgifilmlerim.blogspot)

6 yorum:

mugush dedi ki...

Merhabalar bir balina animesi vardi iki tane yerleske vardi biri cok ust teknoloji digeri ise balikcilardi ve bir balina vardi vappo diye utopik olan sehrin yoneticileri onu esir tutuyordu ve bir prenses vardi deniz kabugu fludu vardi bunu bulmakta bana yardimci olabilirmisiniz

Unknown dedi ki...

Allahınızı severseniz ben bunun türkçesini nereden bula bilirim?

CİCOS dedi ki...

Maalesef Türkçe dublajı internet ortamında yok :(

Unknown dedi ki...

Ben bu diziyi arıyorum. Türkçesi varsa iletişime geçin. torkaz@mail.ru adresim. Çok özlediyim ve sevdiyim bir dizi.

CİCOS dedi ki...

merhaba. ben de aradım inanın ama Türkçesi yok. Hatta farklı dilde olanına bile razıydım ama hiçbir platformda bölümlerini bulamamıştım. Taki facebookta bir sayfada rastlayana kadar. Facebook'da ''La Mente Che Non Sbaglia Mai'' adlı bir İtalyan sayfada ''MOBY DİCk'' ismi ile tüm bölümleri yayınlanmış. orada bulabilirsiniz.

Emeraude dedi ki...

https://animesuge.to/anime/the-white-whale-of-mu-wq7l/ep-1

Bölümlerin tamamı var.