Salı

SİLVANYA ORMANI

Silvanya Aileleri olarak da bilinir.. 1989 yılında TRT 1 kanalında, ''Silvanya'lı Aileler'' olarak yayınlandı...Öğüt verme meraklısı çizgifilmlerden biri de buydu. Her bölüm başka bir çocuk birşeylerden şikayet ede ede uykuya dalar, sonrada kendini sihirli ormanda ormancının evinin kapısının önünde bulurdu. Ormancı bu çocuğa küçücük bir kapı gösterir, sonrada ona ''küçül küçül miniminnacık ol'' der, çocukta küçülüp kapıdan geçerdi. Kapının ardında Silvanya ormanı vardı ve çocuk burada birşeylerden ders alacağı maceralar yaşardı.. (eskicizgifilmlerim.blogspot)

6 yorum:

tumblr dedi ki...

Aynı annattığın gibi hele o küçülme bölümüne bayılırdım

Quantum dedi ki...

1989 yılında TRT 1 kanalında daha sonrada HBB'de yayınlandı...

TC RAS dedi ki...

Bu cizgi filmlerin tekar oynamasini istyrum

TC RAS dedi ki...

Bu cizgi filmlerin tekar oynamasini istyrum

Eylem Kartal dedi ki...

çocukluğumun çizgi filmi benim dönemimde çizgi filmleri cd lere çektirdik cd çalarlar vardı çok modaydı bendede bunun cd si vardı ama kaybettim baya bir süredir bu çizgi filmi arıyordum bulunca çok mutlu oldum

Adsız dedi ki...

2004 yılı civarı yaz döneminde show tv bu çizgi filmi tekrarlamıştı. o zaman işsiz olan benim gibi koca adam bile yayın saatini beklerdi. Güzel çizgi filmdi. Olsa yine seyrederim.