Cumartesi

İSAMU


Sanırım Kanal 6 veya Teleon'da yayınlanmıştı. Bir samuray baba ve bir kızılderili annenin oğlu olan İsamu, bir gün annesini kaza sonucu kaybeder. Babası ise artık hiçbir şey hatırlamamaktadır. İsamu önce altın madeninde çalışan adamlar tarafından büyütülür, daha sonrada ünlü ve kötü Wintage ailesi tarafından evlatlık alınır. Wintage ailesi İsamu' yu çok yetenekli bir kovboy olarak yetiştirir ve kötü amaçları için İsamu' yu kullanmaya başlarlar. Bunu farkeden İsamu, Wintage ailesinin yanından ayrılır ve kendini gangısterlere karşı koyan bir kovboy olmaya adar.  (eskicizgifilmlerim.blogspot)

3 yorum:

aaa dedi ki...

vay be küçükken ne izlerdim bunu redkit ten daha çok severdim.

Unknown dedi ki...

way anastasimus. çocukluğumun en büyük kahramanıydı isamu. sanırım her zaman saman! tv'de yayınlanırdı her sabah 9'da kalkıp izlerdim. sene 92-93 olması lazım

Quantum dedi ki...

荒野の少年イサム Kouya no Shounen Isamu İlk olarak Kanal D'de daha sonra o kanalda yayınlanmıştı. Sonunu ikinci yayınlanışında görmüştüm.