Cumartesi

BAYAN KARABİBER


Çocukluğuma damga vuran çizgi filmler arasındadır. TRT'nin 80 lerde yayınlanan Günaydın Türkiye adlı sabah programının içinde yayınlanırdı. Okula gitmeden önce kızarmış ekmeğimi yerken izlediğimi hatırlıyorum :)) Teyzemiz, çiftliğinde çilek reçeli ve kurabiye yaparak günlerini geçirirdi. Fakat boynunda küçük sihirli bir çay kaşığı vardı bu teyzeciğin. Çay kaşığının sihri sayesinde olmadık anlarda birden küçülür, sonra da tavuklar, horozlar tarafından kovalanır, kaçacak delik arardı. Sonunda da kocası tam eve gelicekken tekrar büyürdü. Sırrını sadece komşusu olan küçük bir kız ve çiftlikteki hayvanlar bilirdi.(eskicizgifilmlerim.blogspot)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba, ben 90larda kanal 6 da gosterilmis bir animasyon cizgi filmi ariyorum, sabah cok erken saatlerde gosterilirdi, adi ruhlar evi idi saniyorum. coook istiyorum bulmayo, please help ndidemyazici@gmail.com

çizgi film dedi ki...

This has been a hit to young viewers due to it's hilarious theme and casting. The cowboy sure knows the right punchline and tags to deliver.

Adsız dedi ki...

Ghost of fafner hall idi o çizgi filmin adı